Klantenservice

Geen antwoord gevonden op jouw vraag? Kijk dan bij onze veelgestelde vragen!

Staat het antwoord daar ook niet tussen? Vul dan het contactformulier in!

Bestellen & Betalen

Betaalmethodes
Bij De Zomerspecialist kunt u gebruik maken van de volgende betaalmethodes:
- iDeal
- Bancontact (België)

Bestelling wijzigen of annuleren
Heb je het verkeerde product besteld of heb je toch bedenkingen nadat je een bestelling hebt geplaatst? Geen probleem! Als je bestelling nog niet verwerkt is naar het verzendproces, kan je je bestelling nog wijzigen of annuleren. Vul hiervoor het contactformulier in.

 

Verzending & Bezorging

Verzendkosten
Alle bestellingen boven de 100 euro worden geheel gratis bezorgd binnen Nederland, België en Duitsland. Voor bestellingen onder de 100 euro rekenen wij wel verzendkosten. Dit kan per product en per land verschillen. Bij het plaatsen van uw bestelling worden de verzendkosten automatisch weergegeven.

Verzendmethode
In de meeste gevallen verzenden wij uw bestelling met PostNL. Dit geldt ook voor adressen in België. Als uw bestelling meer weegt dan 50kg of als uw bestelling via een pallet(palletzending) verzonden moet worden, dan wordt deze verzonden via TransMission. Transmission levert maandag t/m vrijdag. Dit geldt ook voor adressen in België. Als uw bestelling verzonden is ontvangt u een Track&Trace-code waarmee u uw bestelling kunt volgen. 

Levertijd
Wij zorgen er ten alle tijden voor dat uw bestelling dezelfde dag wordt verwerkt en verzonden. Hierdoor is de algemene levertijd normaal gesproken 1-2 werkdagen. Dit kan anders zijn als onze producten niet op voorraad zijn of het een dermate grote bestelling is dat deze in delen verzonden moet worden. Ook palletzendingen kunnen af en toe vertraging oplopen vanwege feestdagen en/of zaterdagen. Hierover ontvangt u via de mail bericht zodat u hier weet van heeft.

Bestelling volgen
Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u van ons een Track&Trace-code. Hiermee kunt u uw bestelling volgen en wordt de verwachte bezorgtijd weergegeven.

Retourneren & Garantie

Retourneren
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst, mits ongeopend of gebruikt, zonder opgave van reden aan te melden via ons retourformulier. U heeft na annulering van uw bestelling nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar ons zijn voor eigen rekening, via PostNL zal dat in de meeste gevallen €6,95 kosten. Een retour aanmelden doet u via ons retourformulier

Nadat u het retourformulier hebt ingevuld, krijgt u van ons een e-mail met daarin een verzend-etiket. Deze print u uit en plakt u op het pakket. Vervolgens kunt u het pakket afgeven bij een PostNL locatie. Voor palletzendingen dient een ophaalmoment afgesproken te worden. Hiervoor nemen wij telefonisch contact met u op. 

Retourkosten
De kosten voor retour van u thuis naar ons zijn voor eigen rekening. Via PostNL zal dat in de meeste gevallen €6,95 kosten. Voor een pallet-retour zijn de kosten €45,-. Dit omdat er ophaalkosten aan verbonden zitten. 

Kapotte levering
Heeft u een defect of incompleet product ontvangen? Neem dan contact met ons op via dit formulier. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op en bieden een passende oplossing, bijvoorbeeld door u een nieuw product aan te bieden. In uiterste gevallen is het ook mogelijk om uw aankoopbedrag terug te storten.

Garantie
Op elke productpagina is vermeld hoeveel maanden garantie u heeft op uw product.

Terugbetalingen
Zodra wij uw geretourneerde product hebben ontvangen, sturen wij u een bevestigingsmail. Binnen 14 dagen na ontvangst van deze mail ontvangt u het bedrag op uw rekening.

Algemene Voorwaarden & Privacy Policy

Klik hier om onze Algemene Voorwaarden te bekijken.

Klik hier om onze Privacy Policy te bekijken.
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten.