Snelle levering Gratis verzending vanaf 100,- (NL) Persoonlijk contact & advies Kwalitatief assortiment

Retourneren en garantie

Alle informatie rondom retourneren & garantie

  1. Retourneren
  2. Retourkosten
  3. Garantie
  4. Kapotte levering

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. Het wordt zeer gewaardeerd wanneer u het product ongebruikt en in goede staat naar ons retourneerd. U heeft na annulering van uw bestelling nogmaals 14 dagen om uw product te retourneren. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief de verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar ons zijn voor eigen rekening. Afhankelijk van het product wat moet worden geretourneerd worden de verzendkosten bepaald. Wij vragen u vrijblijvend om het retour aanmelden via ons retourformulier.

Nadat u het retourformulier hebt ingevuld, krijgt u van ons een e-mail met daarin een bevestiging. In de meeste gevallen dient er een ophaalmoment afgesproken te worden. Hiervoor wordt contact met u opgenomen om een ophaalmoment in te plannen.

Wanneer wij uw geretourneerde product hebben ontvangen, kijken wij of deze aan alle voorwaarden voldoet. Wanneer dit het geval is, ontvangt u van ons een bevestigingsmail dat wij het product in goede staat hebben ontvangen. Binnen 14 dagen na ontvangst van deze mail wordt het bedrag min de retourkosten op uw rekening teruggestort.

Retourkosten

De kosten voor een retourzending van u thuis naar ons magazijn zijn voor eigen rekening. De kosten van uw retour zijn afhankelijk van hetgeen wat moet worden geretourneerd en in welke regio het moet worden opgehaald. Voor de meeste producten dient er een ophaalmoment ingepland te worden. Hiervoor wordt er altijd van te voren met u contact opgenomen om dit ophaalmoment in te plannen. De retourkosten zullen worden ingehouden op het aankoopbedrag bij de terugbetaling.

Garantie

Op elke productpagina staat vermeld hoeveel maanden/jaren garantie u heeft op uw product.

Garantie Intex

Garantieclaims worden altijd rechtstreeks door Intex in behandeling genomen zonder tussenkomst van de wederverkoper. Intex Nederland biedt service in Nederland en België. Een garantieclaim indienen kan via onderstaande link:

https://www.intexdevelopment.com/support/technical-support-claim-registration?lst_lang=3

Door het stappenplan op bovenstaande pagina te doorlopen dient u een garantieclaim in.

Intex zal rechtstreeks met u contact opnemen om de garantieclaim af te handelen. Uiteraard kunt u met ons contact opnemen voor ondersteuning of vragen.

Garantie Bestway

Garantieclaims worden altijd rechtstreeks door Bestway in behandeling genomen zonder tussenkomst van de wederverkoper. Bestway Nederland biedt service in Nederland en België. Een garantieclaim indienen kan via onderstaande link:

https://www.bestwaycorp.eu/nl-nl

Op bovenstaande pagina kunt u een garantieaanvraag indienen. Op deze pagina kunt u bovenin ‘klantenservice’ selecteren. Daarna kunt u het stappenplan doorlopen.

Bestway zal rechtstreeks met u contact opnemen om de garantieclaim af te handelen. Uiteraard kunt u met ons contact opnemen voor ondersteuning of vragen.

Garantie EXIT Toys

Een garantieclaim indienen van een EXIT Toys product kan door ons een mail te sturen naar [email protected] met daarin:

  • (korte) klachtomschrijving
  • Foto’s defect
  • Ordernummer

Wij zullen deze voor u doorzetten naar EXIT Toys en zij zullen deze garantieclaim in behandeling nemen. Wanneer wij een terugkoppeling hebben gehad, zullen wij met u contact opnemen en met een passende oplossing komen. Het contact zal in eerste instantie via ons verlopen. Het kan ook zijn dat EXIT Toys rechtstreeks contact met u opneemt.

Garantie ETAN trampolines

Een garantieclaim indienen van een ETAN trampoline kan door ons mail te sturen met daarin:

  • (korte) klachtomschrijving
  • Foto’s defect
  • Ordernummer

Wij zullen deze voor u doorzetten naar ETAN trampolines en zij zullen deze garantieclaim in behandeling nemen. Wanneer wij een terugkoppeling hebben gehad, zullen wij met u contact opnemen en met een passende oplossing komen. Het contact zal in eerste instantie via ons verlopen. Het kan ook zijn dat ETAN trampolines rechtstreeks contact met u opneemt.

Door uw aankoop te registreren bij ETAN trampolines, wordt de garantietermijn verlengd tot soms wel 15 jaar. Middels onderstaande link kunt u uw aankoop registreren bij ETAN trampolines:

https://etantrampolines.com/garantie

Garantie Comfortpool

Een garantieclaim indienen van een Comfortpool product kan door ons mail te sturen naar [email protected] met daarin:

  • (korte) klachtomschrijving
  • Foto’s defect
  • Ordernummer

Wij zullen deze voor u doorzetten naar Comfortpool en zij zullen deze garantieclaim in behandeling nemen. Wanneer wij een terugkoppeling hebben gehad, zullen wij met u contact opnemen en met een passende oplossing komen. Het contact zal in eerste instantie via ons verlopen. Het kan ook zijn dat Comfortpool rechtstreeks contact met u opneemt.

Kapotte levering

Heeft u een defect of incompleet product ontvangen? Neem dan contact met ons op met onze klantenservice. Samen wordt er gekeken wat het probleem is en hierop bieden wij een passende oplossing, bijvoorbeeld door de overige onderdelen na te sturen of een nieuw product aan te bieden. In uiterste gevallen is het ook mogelijk om uw aankoopbedrag terug te storten.