Snelle levering Gratis verzending vanaf 100,- Persoonlijk contact & advies Kwalitatief assortiment

Retourneren

Alle informatie rondom retourneren

Onderstaand vind je de belangrijkste informatie wat betreft retourneren. Uiteraard mag je al je vragen ook stellen aan onze klantenservice.

Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. Het product moet ongebruikt en in goede staat naar ons worden retourneerd. Je heeft na annulering van uw bestelling nogmaals 14 dagen om uw product te retourneren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief de retourkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar ons zijn voor eigen rekening. Afhankelijk van het product wat moet worden geretourneerd worden de verzendkosten bepaald. Wij vragen je om het retour aanmelden via ons retourformulier.

 

Nadat je het retourformulier hebt ingevuld, krijgt je van ons een e-mail met daarin een bevestiging. In de meeste gevallen dient er een ophaalmoment afgesproken te worden. Hiervoor wordt contact met je opgenomen om een ophaalmoment in te plannen.

De kosten voor een retourzending van jou thuis naar ons magazijn zijn voor eigen rekening. De kosten van het retour zijn afhankelijk van hetgeen wat moet worden geretourneerd en in welke regio het moet worden opgehaald. Voor de meeste producten (vooral grote) dient er een ophaalmoment ingepland te worden. Hiervoor wordt er altijd van te voren met jou contact opgenomen om dit ophaalmoment in te plannen. Wanneer we jouw retour hebben ontvangen en verwerkt weten we ook wat de retourkosten zijn. In de mail die je ontvangt zal dit worden gecommuniceerd. De retourkosten zullen worden ingehouden op het aankoopbedrag bij de terugbetaling.

Om het volledige bedrag terug te krijgen, is het belangrijk dat het product nog in nieuwstaat is. Dit houdt in dat het product nog als nieuw verkocht kan worden aan iemand anders.

 

Onderstaand belangrijke dingen om rekening mee te houden:

  1. De doos openen en hierbij tape los snijden of plastic bandjes verwijderen om het product goed te bekijken mag uiteraard. Het losscheuren van plastic verpakkingen of het knippen in de verpakking mag niet.
  2. Een zwembad/spa uitpakken en bekijken mag. Deze in gebruik nemen mag niet. Hieronder valt het uitleggen op de grond om te kijken of het past, het vullen met water, opblazen van het artikel en het in elkaar zetten van de pompen.
  3. Een warmtepomp, zandfilterpomp en stofzuiger mogen worden uitgepakt. Het activeren van het product mag niet.
  4. Alle producten mogen niet met water in aanraking zijn geweest.
  5. De springmat van een trampoline uitleggen om op te meten mag. De trampoline (zonder veiligheidsnet) opbouwen en uitproberen mag niet.

Mocht je nou een vraag hebben wat wel of niet mag, dan kan je dit het beste even aan onze klantenservice vragen.

In sommige gevallen kan het zijn dat het product geretourneerd moet worden omdat deze bijvoorbeeld moet worden gerepareerd. Ook kan het zijn dat het product omgewisseld wordt voor een nieuw product en dat de oude geretourneerd moet worden. In dit soort gevallen is retourneren uiteraard gratis en zullen wij ervoor zorgen dat het product wordt opgehaald/omgewisseld. Wanneer jouw garantie of reparatie rechtstreeks met de fabrikant wordt geregeld, kan dit anders zijn. Vraag hierna bij de desbetreffende fabrikant.

De reparatietermijn is afhankelijk van het defect. Wij zullen je op de hoogte houden van de reparatie. Ben je benieuwd naar de status van jouw reparatie, vraag het dan aan onze klantenservice.

Wanneer wij het door jou geretourneerde product hebben ontvangen, kijken wij of deze aan alle voorwaarden voldoet. Wanneer dit het geval is, ontvang je van ons een bevestigingsmail dat wij het product in goede staat hebben ontvangen. Binnen 5 dagen na ontvangst van deze mail wordt het bedrag min de retourkosten op jouw rekening teruggestort.