Snelle levering Gratis verzending vanaf 100,- Persoonlijk contact & advies Kwalitatief assortiment

Verzending en bezorging

Alle informatie rondom verzending en bezorging

Onderstaand vind je alle informatie wat betreft verzendig en bezorging. Uiteraard mag je al je vragen ook stellen aan onze klantenservice.

Op elke productpagina wordt weergegeven wat de gemiddelde levertijd is van het product. Wij proberen er ten alle tijden voor te zorgen dat jouw bestelling dezelfde dag wordt verwerkt en verzonden. Hierdoor is de algemene levertijd normaal gesproken 1-2 werkdagen. Dit kan anders zijn wanneer onze producten niet op voorraad zijn of het een dermate grote bestelling is dat deze in delen verzonden moet worden. Ook wegens periodieke drukte kan jouw bestelling soms vertraging oplopen. Palletzendingen kunnen af en toe vertraging oplopen vanwege feestdagen en/of zaterdagen.

Wij verzenden onze pakketten met PostNL. Dit geldt ook voor adressen in België. Wanneer jouw bestelling op een pallet verzonden moet worden, dan verzenden wij jouw bestelling met Transmission. Palletzendingen kunnen soms ook door een partnerpartij van Transmission worden uitgeleverd. Transmission levert maandag t/m vrijdag. PostNL van maandag t/m zaterdag. Dit geldt beide ook voor adressen in België.

Zodra jouw bestelling is verzonden, ontvang je van ons een Track&Trace-code. Hiermee kun je jouw bestelling volgen. In de ochtend van de dag dat de bestelling bezorgd wordt, ontvang je van onze vervoerder een mail met daarin een tijdslot wanneer je de bezorger kunt verwachten. Controleer hiervoor ook de spambox.

Alle bestellingen boven de 100 euro worden gratis bezorgd naar adressen in Nederland. Voor adressen in België rekenen wij hiervoor een toeslag van €20,-. Voor bestellingen onder de 100 euro rekenen wij €6,95 voor zowel Nederland als België. Bij het plaatsen van jouw bestelling worden de verzendkosten automatisch weergegeven bij het afrekenen.

Transmission – palletzending

 

De bezorger van Transmission zal een kaart bij je in de bus doen. Op deze kaart vind je informatie voor het maken van een nieuw bezorgmoment. Transmission zal de zending komen bezorgen op het door jou gekozen moment.

Het kan voorkomen dat je wordt gebeld door de chauffeur van Transmission op het moment dat de bezorger voor de deur staat. Je kan dan bijvoorbeeld afspreken dat de pallet bij de deur of achterom neergezet mag worden. Ook helpt het wanneer je een briefje op de deur hangt met dit soort informatie wanneer je weet dat er op de dag van levering niemand aanwezig is.

 

PostNL- pakketten

 

De bezorger van PostNL zal proberen het pakket bij de buren af te leveren. Wanneer dit is gebeurd zul je hier uiteraard een briefje in de bus van ontvangen met meer informatie. Wanneer dit niet is gelukt, zullen ze het op een ander moment nogmaals proberen of wordt het pakket naar een PostNL-punt in de buurt gebracht. Ten alle tijden wordt er een kaartje in de bus gedaan met alle informatie over jouw zending.

Het is helaas niet mogelijk om een bezorgmoment te kiezen. Wanneer je van ons een bericht ontvangen hebt dat je bestelling is verzonden, zal deze normaal gesproken de volgende dag worden bezorgd. Alle informatie vind je terug op de track&trace code. Heb je een voorkeur wanneer jouw bestelling bezorgd moet worden? Geef dit dan aan bij de bestelnotities. Dan kunnen we hier zoveel mogelijk rekening mee houden.

 

Heb je specifieke informatie over het bezorgen van jouw bestelling? Geef dit dan aan bij de bestelnotities. Wij zullen dit dan doorgeven aan de vervoerder zodat zij hier weet van hebben.

Het is ook mogelijk om jouw bestelling af te halen bij ons magazijn in Zevenaar. Wanneer je wenst de bestelling af te halen, kan je bij het afrekenen de optie ‘afhalen’ aanvinken. Wij zorgen ervoor dat jouw bestelling binnen een half uurtje klaarstaat om afgehaald te worden. Het is altijd prettig als we weten wanneer je langs komt. Dan kunnen we hier rekening mee houden.

Controleer eerst de Track&trace code. Misschien is er iets mis gegaan bij de verzending. Alle informatie over jouw zending staat op de track&trace code weergegeven.

 

Kom je er niet uit? Vraag het dan aan onze klantenservice.

Je dient altijd te tekenen voor een schadevrij ontvangst. Controleer de bestelling dus goed wanneer je deze ontvangt om problemen te voorkomen. Het is ook nooit verkeerd foto’s te maken van de bestelling wanneer je deze hebt ontvangen.

 

Mocht er schade zijn bij de levering? Dan werkt het het makkelijkst wanneer je ons hiervan per mail op de hoogte brengt met foto’s van de schade en jouw bestelnummer. Wanneer je er even achteraan belt, kunnen we snel tot een oplossing komen.