
Meer weten
Bezorging
Bij Dé Zomerspecialist hebben we twee vervoerders die jouw bestelling kunnen komen bezorgen. PostNL zal jouw pakketjes komen bezorgen. Heb je een product besteld dat verzonden wordt op een pallet? Dan komt TransMission bij jou langs. Dit geldt voor adressen in Nederland en België.
Afhalen
Bestelling afhalen? Ook dit is geen probleem. Kies bij het afronden van jouw bestelling voor de optie "afhalen". Wanneer jouw bestelling klaarstaat in ons magazijn ontvang je een mailtje. Vanaf dat moment is het mogelijk jouw bestelling af te halen. Afhalen kan van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 15:00.
Veelgestelde vragen
Op elke productpagina staat weergegeven wat de levertijd is
van het product. Bij het afronden van jouw bestelling, wordt in de winkelwagen
de levertijd vertoond welke van toepassing is op jouw totale bestelling. In de
basis kan je de levertijd aanhouden van het product met de langste levertijd.
TransMission – palletzending
De bezorger van TransMission zal een kaart bij je in de bus doen. Op deze kaart vind je informatie voor het maken van een nieuw bezorgmoment. TransMission zal de zending komen bezorgen op het door jou gekozen moment. Het kan voorkomen dat je wordt gebeld door de chauffeur van TransMission op het moment dat de bezorger voor de deur staat. Je kan dan bijvoorbeeld afspreken dat de pallet bij de deur of achterom neergezet mag worden. Ook helpt het wanneer je een briefje op de deur hangt met dit soort informatie wanneer je weet dat er op de dag van levering niemand aanwezig is.
PostNL- pakketten
De bezorger van PostNL zal proberen het pakket bij de buren af te leveren. Wanneer dit is gebeurd zul je hier uiteraard een briefje in de bus van ontvangen met meer informatie. Wanneer dit niet is gelukt, zullen ze het op een ander moment nogmaals proberen of wordt het pakket naar een PostNL-punt in de buurt gebracht. Ten alle tijden wordt er een kaartje in de bus gedaan met alle informatie over jouw zending.
De bezorger van TransMission zal een kaart bij je in de bus doen. Op deze kaart vind je informatie voor het maken van een nieuw bezorgmoment. TransMission zal de zending komen bezorgen op het door jou gekozen moment. Het kan voorkomen dat je wordt gebeld door de chauffeur van TransMission op het moment dat de bezorger voor de deur staat. Je kan dan bijvoorbeeld afspreken dat de pallet bij de deur of achterom neergezet mag worden. Ook helpt het wanneer je een briefje op de deur hangt met dit soort informatie wanneer je weet dat er op de dag van levering niemand aanwezig is.
PostNL- pakketten
De bezorger van PostNL zal proberen het pakket bij de buren af te leveren. Wanneer dit is gebeurd zul je hier uiteraard een briefje in de bus van ontvangen met meer informatie. Wanneer dit niet is gelukt, zullen ze het op een ander moment nogmaals proberen of wordt het pakket naar een PostNL-punt in de buurt gebracht. Ten alle tijden wordt er een kaartje in de bus gedaan met alle informatie over jouw zending.
TransMission - palletzendingen
TransMission bezorgt de palletzendingen niet op zaterdag. Palletzendingen worden alleen bezorgd van maandag t/m vrijdag. (Wanneer je bijvoorbeeld op vrijdag besteld, zal het maandag worden geleverd.)
PostNL - pakketten
PostNL bezorgt wel op zaterdag. Dit is per regio verschillend. Op de track&trace code staat de verwachte afleverdag aangegeven.
TransMission bezorgt de palletzendingen niet op zaterdag. Palletzendingen worden alleen bezorgd van maandag t/m vrijdag. (Wanneer je bijvoorbeeld op vrijdag besteld, zal het maandag worden geleverd.)
PostNL - pakketten
PostNL bezorgt wel op zaterdag. Dit is per regio verschillend. Op de track&trace code staat de verwachte afleverdag aangegeven.
Bij het afronden van jouw bestelling is het enkel mogelijk te kiezen voor verzending of afhalen. Het is hier niet mogelijk om specifiek voor een dag of tijdstip te kiezen.
Wel kunnen we er alles aan doen om jouw bestelling op het moment te laten bezorgen die jou het beste uitkomt. Je kan dit aangeven bij de bestelnotities. Wij gaan ons uiterste best doen, in samenwerking met de vervoerder, dat jouw bestelling wordt bezorgd op het moment dat jij aangeeft. Vaak lukt dit. Echter kunnen we hier geen 100% garantie op geven.
Dit staat aangegeven bij het afronden van jouw bestelling. Ook zal dit in de mail naar jou worden gecommuniceerd.
PostNL - voor alle pakketjes.
TransMission - voor alle palletzendingen.
PostNL - voor alle pakketjes.
TransMission - voor alle palletzendingen.
Dit kan verschillende oorzaken hebben.
- (Meest voorkomend) Jouw bestelling wordt vanaf verschillende magazijnen verzonden. Dit komt omdat niet alles bij ons in het magazijn aanwezig was op het moment dat je had besteld. Je hebt hiervan als het goed is bericht gekregen via de mail.
- Tijdens het transport is er een pakketje kwijt geraakt. Helaas komt dit, zeker in piekperiode, wel eens voor. We gaan er alles aan doen zodat jij jouw bestelling zo snel mogelijk ontvangt. We gaan met de vervoerder achterhalen waar jouw pakketje is en zorgen dat dit wordt bezorgd. Mocht dit niet meer lukken, kunnen we (mits op voorraad) producten nasturen.
- Wij hebben een fout gemaakt tijdens het inpakken. Ook dit kan gebeuren. In dat geval hebben we het zelf in de hand en gaan we er alles aan doen het zo snel mogelijk te leveren.
Onder de €100,-: €6,95.
Boven de €100,-: Gratis verzending.
Dit geld zowel voor Nederland als voor België.
Boven de €100,-: Gratis verzending.
Dit geld zowel voor Nederland als voor België.
Controleer eerst de Track&trace code. Misschien is er iets mis gegaan bij de verzending. Alle informatie over jouw zending staat op de track&trace code weergegeven.
Kom je er niet uit? Vraag het dan aan onze klantenservice.
Je dient altijd te tekenen voor een schadevrij ontvangst. Controleer de bestelling dus goed wanneer je deze ontvangt om problemen te voorkomen. Het is ook nooit verkeerd foto’s te maken van de bestelling wanneer je deze hebt ontvangen.
Wanneer er zichtbare schade is aan de doos/omdoos van het product, is dit vaak tijdens het transport gebeurt.
Wanneer er zichtbare schade is aan de doos/omdoos van het product, is dit vaak tijdens het transport gebeurt.
Natuurlijk. Alle bestellingen die worden verzonden, hebben een track&trace code. Deze wordt naar jou gemaild wanneer de bestelling is verzonden. Wanneer je bestelling vanaf meerdere magazijnen wordt verzonden, ontvang je meerdere track&trace codes. In de meeste gevallen betekent dit ook dat er meerdere bezorgmomenten zijn.
Ja, dit is mogelijk.
Kies bij het afronden van jouw bestelling voor de optie "afhalen". Wanneer jouw bestelling klaarstaat in ons magazijn ontvang je een mailtje. Vanaf dat moment is het mogelijk jouw bestelling af te halen. Afhalen kan van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 15:00.