Meer weten
Levering en montage van jouw bestelling
Nadat je jouw bestelling hebt geplaatst bij Dé Zomerspecialist wordt de verzending in gang gezet. Gewoonlijk wordt er na jouw bestelling achter de schermen hard gewerkt om de bestelling zo snel mogelijk te leveren. Daarnaast is er ook een mogelijkheid om een leverafspraak te maken of is het vereist deze te maken. Hiervoor kan je contact opnemen met de klantenservice. Zo wordt de bestelling op het voor jouw gewenste moment geleverd.
Buiten de mogelijkheden met betrekking tot de levering is het ook mogelijk om uw spa, sauna of overkapping te laten monteren en/of installeren. Mocht je zelf de technische kennis of tijd er niet voor hebben, is dit dé perfecte oplossing. Aan montage van jouw spa, sauna of overkapping zijn extra kosten verbonden.
Hieronder staat weergegeven hoe de levering en/of montage van jouw spa, sauna of overkapping in zijn werking gaat:
Levering en montage van jouw professionele spa
Levering & montage: Al onze spa's worden bij jou bezorgd en geinstalleerd. Zo heb je geen omkijken naar de levering en montage van je spa en kan je direct zorgeloos genieten. Bij montage zit transport, installatie, plaatsing, gebruiksklaar maken en twee jaar garantie & service inbegrepen.
Levering en montage van jouw sauna
Bezorgen infrarood: Nadat je de bestelling van jouw sauna hebt geplaatst wordt de levering in gang gezet. Gewoonlijk zal de sauna z.s.m. verzonden en geleverd worden. Er wordt contact met je opgenomen wanneer we jouw sauna komen bezorgen. In het geval dat je een specifieke bezorgafspraak wilt maken, kan dit afgestemd worden met de klantenservice. Contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch via 0316-441062 en via de mail info@dezomerspecialist.nl. Het is belangrijk om te weten dat er iemand aanwezig moet zijn bij het afleveradres om de zending in ontvangst te nemen.
Montage infraroodsauna: Wanneer je kiest voor montage van jouw infraroodsauna kan je contact opnemen met de klantenservice. Dit kan telefonisch via 0316-441062 of via de mail naar info@dezomerspecialist.nl. We bekijken dan samen met jou op welke manier het monteren mogelijk is en komen dan ook met een prijsvoorstel.
Bezorgen barrelsauna: Voor de levering van een Barrelsauna is het essentieel dat er twee personen aanwezig zijn om te helpen met het lossen. Het hout van de Barrelsauna wordt met een grote krat geleverd en moet op het afgesproken levermoment ter plaatse worden gelost.
Montage barrelsauna: Wanneer je kiest voor montage van jouw sauna kan je contact opnemen met de klantenservice. Dit kan telefonisch via 0316-441062 of via de mail naar info@dezomerspecialist.nl. We bekijken dan samen met jou op welke manier het monteren mogelijk is en komen dan ook met een prijsvoorstel.
Levering en montage van jouw terrasoverkapping
Levering: Wanneer je jouw overkapping vóór 14:00 hebt besteld, zal deze dezelfde dag nog verzonden worden. De levertijd bedraagt gewoonlijk 1-2 werkdagen, tijdens drukke periodes zal dit af kunnen wijken. Mocht je een specifieke leverdatum wensen, kan je dit aangeven bij het afrekenen onder 'opmerkingen over je bestelling' of afstemmen met de klantenservice. Contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch via 0316-441062 of via de mail naar info@dezomerspecialist.nl. Het belangrijk om te weten dat er iemand aanwezig moet zijn bij het afleveradres om de zending in ontvangst te nemen.
Montage: Je kan jouw overkapping laten monteren. Dé Zomerspecialist werkt samen met een externe partij die de overkappingen naar wens monteert en installeert. De kostenindicatie van montage is €500. Dit is mede afhankelijk van de woonplaats, afmeting van de overkapping en eventuele extra wensen. Je kan met onderstaande partij alles omtrent de montage afstemmen en zij komen dan bij je terug met een gerichte prijsopgave.
De contactgegevens:
Boy Le
06-48017302
Info@ldkoerier.nl
Veelgestelde vragen
De bezorger van TransMission zal een kaart bij je in de bus doen. Op deze kaart vind je informatie voor het maken van een nieuw bezorgmoment. TransMission zal de zending komen bezorgen op het door jou gekozen moment. Het kan voorkomen dat je wordt gebeld door de chauffeur van TransMission op het moment dat de bezorger voor de deur staat. Je kan dan bijvoorbeeld afspreken dat de pallet bij de deur of achterom neergezet mag worden. Ook helpt het wanneer je een briefje op de deur hangt met dit soort informatie wanneer je weet dat er op de dag van levering niemand aanwezig is.
PostNL- pakketten
De bezorger van PostNL zal proberen het pakket bij de buren af te leveren. Wanneer dit is gebeurd zul je hier uiteraard een briefje in de bus van ontvangen met meer informatie. Wanneer dit niet is gelukt, zullen ze het op een ander moment nogmaals proberen of wordt het pakket naar een PostNL-punt in de buurt gebracht. Ten alle tijden wordt er een kaartje in de bus gedaan met alle informatie over jouw zending.
TransMission bezorgt de palletzendingen niet op zaterdag. Palletzendingen worden alleen bezorgd van maandag t/m vrijdag. (Wanneer je bijvoorbeeld op vrijdag besteld, zal het maandag worden geleverd.)
PostNL - pakketten
PostNL extra@home bezorgt niet op zaterdag. Deze zendingen worden alleen bezorgd van maandag t/m vrijdag. (Wanneer je bijvoorbeeld op vrijdag besteld, zal het maandag worden geleverd.)
PostNL - voor alle pakketjes.
TransMission - voor alle palletzendingen.
- (Meest voorkomend) Jouw bestelling wordt vanaf verschillende magazijnen verzonden. Dit komt omdat niet alles bij ons in het magazijn aanwezig was op het moment dat je had besteld. Je hebt hiervan als het goed is bericht gekregen via de mail.
- Tijdens het transport is er een pakketje kwijt geraakt. Helaas komt dit, zeker in piekperiode, wel eens voor. We gaan er alles aan doen zodat jij jouw bestelling zo snel mogelijk ontvangt. We gaan met de vervoerder achterhalen waar jouw pakketje is en zorgen dat dit wordt bezorgd. Mocht dit niet meer lukken, kunnen we (mits op voorraad) producten nasturen.
- Wij hebben een fout gemaakt tijdens het inpakken. Ook dit kan gebeuren. In dat geval hebben we het zelf in de hand en gaan we er alles aan doen het zo snel mogelijk te leveren.
Boven de €100,-: Gratis verzending.
Dit geld zowel voor Nederland als voor België.
Wanneer er zichtbare schade is aan de doos/omdoos van het product, is dit vaak tijdens het transport gebeurt.