Meer weten
Garantie
Op (bijna) elk product wat wij verkopen zit garantie. De garantietermijn staat op elke productpagina weergegeven bij de specificaties. Garantie wordt in de meeste gevallen gegeven vanuit de leverancier. Zij lossen de garantieaanvraag rechtstreeks met jou op. Uiteraard ondersteunen wij jou in het contact met de leverancier indien nodig.
Garantie per merk:
Een garantieclaim indienen van een W'eau product kan door ons mail te sturen naar garanties@dezomerspecialist.nl met daarin:
Wij zullen deze voor jou doorzetten naar W'eau en zij zullen deze garantieclaim in behandeling nemen. Wanneer wij een terugkoppeling hebben gehad, zullen wij met jou contact opnemen en met een passende oplossing komen. Het contact zal in eerste instantie via ons verlopen. Het kan ook zijn dat W'eau rechtstreeks contact met jou opneemt.
- (korte) klachtomschrijving
- Foto’s defect
- Ordernummer
Wij zullen deze voor jou doorzetten naar W'eau en zij zullen deze garantieclaim in behandeling nemen. Wanneer wij een terugkoppeling hebben gehad, zullen wij met jou contact opnemen en met een passende oplossing komen. Het contact zal in eerste instantie via ons verlopen. Het kan ook zijn dat W'eau rechtstreeks contact met jou opneemt.
Garantieclaims worden altijd rechtstreeks door Exit-toys in behandeling genomen zonder tussenkomst van de wederverkoper. Exit-toys biedt service in Nederland en België. Een garantieclaim indienen kan via onderstaande link:
Garantieclaim indienen
Door het stappenplan te doorlopen dien je eenvoudig een garantieclaim in. EXIT zal met jou contact opnemen om de garantieclaim af te handelen. Uiteraard kan je met ons contact opnemen voor ondersteuning of vragen.
Garantieclaim indienen
Door het stappenplan te doorlopen dien je eenvoudig een garantieclaim in. EXIT zal met jou contact opnemen om de garantieclaim af te handelen. Uiteraard kan je met ons contact opnemen voor ondersteuning of vragen.
Een garantieclaim indienen van een Kokido product kan door ons mail te sturen naar garanties@dezomerspecialist.nl met daarin:
Wij zullen deze voor jou doorzetten naar Kokido en zij zullen deze garantieclaim in behandeling nemen. Wanneer wij een terugkoppeling hebben gehad, zullen wij met jou contact opnemen en met een passende oplossing komen. Het contact zal in eerste instantie via ons verlopen. Het kan ook zijn dat Kokido rechtstreeks contact met jou contact opneemt.
- (korte) klachtomschrijving
- Foto’s defect
- Ordernummer
Wij zullen deze voor jou doorzetten naar Kokido en zij zullen deze garantieclaim in behandeling nemen. Wanneer wij een terugkoppeling hebben gehad, zullen wij met jou contact opnemen en met een passende oplossing komen. Het contact zal in eerste instantie via ons verlopen. Het kan ook zijn dat Kokido rechtstreeks contact met jou contact opneemt.
Een garantieclaim indienen van een NOVUM product kan door ons mail te sturen naar garanties@dezomerspecialist.nl met daarin:
- (korte) klachtomschrijving
- Foto’s defect
- Ordernummer
Wij zullen deze voor jou doorzetten naar NOVUM en zij zullen deze garantieclaim in behandeling nemen. Wanneer wij een terugkoppeling hebben gehad, zullen wij met jou contact opnemen en met een passende oplossing komen. Het contact zal in eerste instantie via ons verlopen. Het kan ook zijn dat NOVUM rechtstreeks contact met jou contact opneemt.
Garantieclaims worden altijd rechtstreeks door Intex in behandeling genomen zonder tussenkomst van de wederverkoper. Intex Nederland biedt service in Nederland en België. Een garantieclaim indienen kan via onderstaande link:
Garantieclaim indienen
Door het stappenplan te doorlopen dien je eenvoudig een garantieclaim in. Intex zal met jou contact opnemen om de garantieclaim af te handelen. Uiteraard kan je met ons contact opnemen voor ondersteuning of vragen.
Garantieclaim indienen
Door het stappenplan te doorlopen dien je eenvoudig een garantieclaim in. Intex zal met jou contact opnemen om de garantieclaim af te handelen. Uiteraard kan je met ons contact opnemen voor ondersteuning of vragen.
Garantieclaims worden altijd rechtstreeks door Bestway in behandeling genomen zonder tussenkomst van de wederverkoper. Bestway Nederland biedt service in Nederland en België. Een garantieclaim indienen kan via onderstaande link:
Garantieclaim indienen
Door het stappenplan op bovenstaande pagina te doorlopen dien je eenvoudig een garantieaanvraag in. Bestway zal met jou contact opnemen om de garantieaanvraag af te handelen. Uiteraard kan je met ons contact opnemen voor ondersteuning of vragen.
Garantieclaim indienen
Telefoonnummer: 020-8902767
Email: service@bestwaycorp.nl
Door het stappenplan op bovenstaande pagina te doorlopen dien je eenvoudig een garantieaanvraag in. Bestway zal met jou contact opnemen om de garantieaanvraag af te handelen. Uiteraard kan je met ons contact opnemen voor ondersteuning of vragen.
Een garantieclaim indienen van een Comfortpool product kan door ons mail te sturen naar garanties@dezomerspecialist.nl met daarin:
Wij zullen deze voor jou doorzetten naar Comfortpool en zij zullen deze garantieclaim in behandeling nemen. Wanneer wij een terugkoppeling hebben gehad, zullen wij met jou contact opnemen en met een passende oplossing komen. Het contact zal in eerste instantie via ons verlopen. Het kan ook zijn dat Comfortpool rechtstreeks contact met jou.
- (korte) klachtomschrijving
- Foto’s defect
- Ordernummer
Wij zullen deze voor jou doorzetten naar Comfortpool en zij zullen deze garantieclaim in behandeling nemen. Wanneer wij een terugkoppeling hebben gehad, zullen wij met jou contact opnemen en met een passende oplossing komen. Het contact zal in eerste instantie via ons verlopen. Het kan ook zijn dat Comfortpool rechtstreeks contact met jou.
Een garantieclaim indienen van een Blue Bay product kan door ons mail te sturen naar garanties@dezomerspecialist.nl met daarin:
Wij zullen deze voor jou doorzetten naar Blue Bay en zij zullen deze garantieclaim in behandeling nemen. Wanneer wij een terugkoppeling hebben gehad, zullen wij met jou contact opnemen en met een passende oplossing komen. Het contact zal in eerste instantie via ons verlopen. Het kan ook zijn dat Blue Bay rechtstreeks contact met jou contact opneemt.
- (korte) klachtomschrijving
- Foto’s defect
- Ordernummer
Wij zullen deze voor jou doorzetten naar Blue Bay en zij zullen deze garantieclaim in behandeling nemen. Wanneer wij een terugkoppeling hebben gehad, zullen wij met jou contact opnemen en met een passende oplossing komen. Het contact zal in eerste instantie via ons verlopen. Het kan ook zijn dat Blue Bay rechtstreeks contact met jou contact opneemt.