
Meer weten
Garantie
Op (bijna) elk product wat wij verkopen zit garantie. De garantietermijn staat op elke productpagina weergegeven. Garantie wordt in de meeste gevallen gegeven vanuit de leverancier. Zij lossen de garantieaanvraag rechtstreeks met jou op. Uiteraard ondersteunen wij jou in het contact met de leverancier indien nodig.
Reparatie
Indien het product of een (onder)deel van het product na verloop van tijd defect is, kan het ook zijn dat het product gerepareerd gaat worden. Op deze manier brengen we het product of het (onder)deel weer in goede staat. Wanneer je een garantie bij ons of het merk zelf hebt aangemeld, dan wordt aangegeven of het product gerepareerd gaat worden.
Blijkt het product of (onder)deel achteraf toch niet gerepareerd te kunnen worden, dan zal de normale garantie procedure gevolgd worden.
Garantie per merk:
- (korte) klachtomschrijving
- Foto’s defect
- Ordernummer
- (korte) klachtomschrijving
- Foto’s defect
- Ordernummer
- (korte) klachtomschrijving
- Foto’s defect
- Ordernummer
Wij zullen deze voor jou doorzetten naar W'eau en zij zullen deze garantieclaim in behandeling nemen. Wanneer wij een terugkoppeling hebben gehad, zullen wij met jou contact opnemen en met een passende oplossing komen. Het contact zal in eerste instantie via ons verlopen. Het kan ook zijn dat W'eau rechtstreeks contact met jou opneemt.
Garantieclaim indienen
Door het stappenplan te doorlopen dien je eenvoudig een garantieclaim in. EXIT zal met jou contact opnemen om de garantieclaim af te handelen. Uiteraard kan je met ons contact opnemen voor ondersteuning of vragen.
- (korte) klachtomschrijving
- Foto’s defect
- Ordernummer
- (korte) klachtomschrijving
- Foto’s defect
- Ordernummer
Wij zullen deze voor jou doorzetten naar Kokido en zij zullen deze garantieclaim in behandeling nemen. Wanneer wij een terugkoppeling hebben gehad, zullen wij met jou contact opnemen en met een passende oplossing komen. Het contact zal in eerste instantie via ons verlopen. Het kan ook zijn dat Kokido rechtstreeks contact met jou contact opneemt.
- (korte) klachtomschrijving
- Foto’s defect
- Ordernummer
- (korte) klachtomschrijving
- Foto’s defect
- Ordernummer
Garantieclaim indienen
Door het stappenplan te doorlopen dien je eenvoudig een garantieclaim in. Intex zal met jou contact opnemen om de garantieclaim af te handelen. Uiteraard kan je met ons contact opnemen voor ondersteuning of vragen.
Garantieclaim indienen
Door het stappenplan op bovenstaande pagina te doorlopen dien je eenvoudig een garantieaanvraag in. Bestway zal met jou contact opnemen om de garantieaanvraag af te handelen. Uiteraard kan je met ons contact opnemen voor ondersteuning of vragen.
- (korte) klachtomschrijving
- Foto’s defect
- Ordernummer
Wij zullen deze voor jou doorzetten naar Comfortpool en zij zullen deze garantieclaim in behandeling nemen. Wanneer wij een terugkoppeling hebben gehad, zullen wij met jou contact opnemen en met een passende oplossing komen. Het contact zal in eerste instantie via ons verlopen. Het kan ook zijn dat Comfortpool rechtstreeks contact met jou.
- (korte) klachtomschrijving
- Foto’s defect
- Ordernummer
Wij zullen deze voor jou doorzetten naar Blue Bay en zij zullen deze garantieclaim in behandeling nemen. Wanneer wij een terugkoppeling hebben gehad, zullen wij met jou contact opnemen en met een passende oplossing komen. Het contact zal in eerste instantie via ons verlopen. Het kan ook zijn dat Blue Bay rechtstreeks contact met jou contact opneemt.
- (korte) klachtomschrijving
- Foto’s defect
- Ordernummer