
Meer weten
Magazijn en verzending
Nagenoeg elk product dat wij verkopen hebben wij op voorraad in ons eigen magazijn. Hier worden alle bestellingen ingepakt en verzonden met onze vervoerders. Hierdoor kunnen we korte levertijden garanderen voor al onze bestellingen. Het kan ook zo zijn dat de producten bij onze leverancier op voorraad zijn. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn wanneer een product bij jou thuis geïnstalleerd of gemonteerd moet worden. Dan is het ook mogelijk dat het vanuit de leverancier wordt verzonden.
Verzending per vervoerder
Of je nou een spa, kussenbox of zwembad besteld, we streven ernaar om de bezorging zo goed mogelijk te laten verlopen. Dit doen we samen met verschillende vervoerders. Met welke vervoerder we jouw bestelling verzenden, is afhankelijk van hetgeen wat je besteld hebt. Onderstaand een overzicht van de vervoerders die jouw bestelling zouden kunnen komen bezorgen:
PostNL - Voor kleinere pakketten.
Denk hierbij aan een kussenbox van 100 x 30 cm of aan een doos chloortabletten voor je zwembad.
TransMIssion - Voor grote en zware pakketten.
Is jouw product zwaarder dan 30 kg? Dan zal deze doorgaans op een pallet worden bezorgd. Denk hierbij aan zwembaden van o.a. Bestway en Intex maar ook grotere metalen opbergkasten.
PostNL Extra@home - Voor grotere, langere en zware pakketten.
Is jouw pakket langer dan 200 cm of is er een andere reden dat jouw pakket niet mee kan met een van onze andere vervoerders? Dan schakelen we PostNL Extra@home in. Zij bezorgen bijvoorbeeld al onze overkappingen van Orion.
Veelgestelde vragen
Ja, dit kan wanneer dit op de productpagina vermeld staat.
Wanneer een product op "uitverkocht" staat, is dit niet mogelijk.
- De prijs die aangegeven staat bij het product, is de prijs die je betaald voor de pre-order.
- Hier staat dan ook een verwachte levertijd weergegeven. Dit is een schatting. De daadwerkelijke levertijd kan afwijken maar het zal altijd op/of rond de aangegeven datum worden geleverd. Je wordt altijd door middel van mails op de hoogte gehouden van de status.
Wanneer een product op "uitverkocht" staat, is dit niet mogelijk.
Ja, bij elke bestelling ontvang je een track & trace code. De track & trace code ontvang je op het moment dat de bestelling is ingepakt en klaarstaat voor verzending.
Wanneer jouw bestelling uit meerdere magazijnen wordt verzonden, ontvang je per zending een track & trace code. Hou er rekening mee dat de kans bestaat dat er meerdere bezorgmomenten zijn.
Ja, dit is mogelijk.
Kies bij het afronden van jouw bestelling voor de optie "afhalen". Wanneer jouw bestelling klaarstaat in ons magazijn ontvang je een mailtje. Vanaf dat moment is het mogelijk jouw bestelling af te halen. Afhalen kan van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00.
Dit kan je zien op de productpagina. Hier staat aangegeven of het product op voorraad is.