
Meer weten
Levering en montage van jouw bestelling
Nadat je jouw bestelling hebt geplaatst, wordt de verzending in gang gezet. Gewoonlijk wordt er na jouw bestelling achter de schermen hard gewerkt om de bestelling zo snel mogelijk te leveren. Daarnaast is er ook een mogelijkheid om een leverafspraak te maken. Lees meer over de levertijd en de bezorging op deze pagina.
In sommige gevallen is het zo dat jouw product bij jou thuis gemonteerd of geïnstalleerd wordt. Onderstaand vind je een overzicht van de mogelijkheden voor bepaalde productgroepen waar het mogelijk is om dit te laten installeren of monteren.
Levering en montage van jouw spa
Wanneer je bij ons een professionele spa besteld, komen wij deze standaard bij jou thuis bezorgen en installeren. Zo heb je geen omkijken naar de levering en montage van je spa en kan je direct zorgeloos genieten. Wij rekenen hier een bedrag van €250,- voor. Bij montage zit transport, installatie, plaatsing, gebruiksklaar maken en twee jaar garantie & service inbegrepen. Nadat je een professionele spa bij ons besteld hebt, gaan we het volgende doen:
Levering en montage van jouw sauna
Levering infraroodsauna
Nadat je de bestelling van jouw infrarood sauna hebt geplaatst, wordt er doorgaans binnen 1 werkdag contact met jou opgenomen om een bezorgmoment in te plannen.
Montage infraroodsauna
Het is ook mogelijk om jouw infrarood sauna te laten monteren. Wanneer je hier een prijsopgave voor wenst te ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen aan de hand van het model en de woonplaats een indicatie geven van de kosten. Na akkoord wordt er een moment ingepland om de sauna te monteren.
Levering barrelsauna
Voor de levering van een Barrelsauna is het essentieel dat er twee personen aanwezig zijn om te helpen met het lossen. Het hout van de Barrelsauna wordt met een grote krat geleverd en moet op het afgesproken levermoment ter plaatse worden gelost.
Montage barrelsauna
Het is ook mogelijk om jouw infrarood sauna te laten monteren. Wanneer je hier een prijsopgave voor wenst te ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen aan de hand van het model en de woonplaats een indicatie geven van de kosten. Na akkoord wordt er een moment ingepland om de barrelsauna te monteren.
Levering en montage van jouw overkapping
Levering overkapping
Een overkapping verzenden wij doorgaans met een externe vervoerder zoals PostNL extra@home. Je ontvangt een track&trace code waarop de afleverdag en de aflevertijd te zien zal zijn. Het is belangrijk om te weten dat er iemand aanwezig moet zijn op het afleveradres om de bestelling in ontvangst te nemen.
Montage overkapping
Het is mogelijk om jouw overkapping te laten monteren. Wanneer je hier een prijsopgave voor wenst te ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen aan de hand van het model en de woonplaats een indicatie geven van de kosten. Na akkoord wordt er een moment ingepland om de overkapping te monteren.
Veelgestelde vragen
De bezorger van TransMission zal een kaart bij je in de bus doen. Op deze kaart vind je informatie voor het maken van een nieuw bezorgmoment. TransMission zal de zending komen bezorgen op het door jou gekozen moment. Het kan voorkomen dat je wordt gebeld door de chauffeur van TransMission op het moment dat de bezorger voor de deur staat. Je kan dan bijvoorbeeld afspreken dat de pallet bij de deur of achterom neergezet mag worden. Ook helpt het wanneer je een briefje op de deur hangt met dit soort informatie wanneer je weet dat er op de dag van levering niemand aanwezig is.
PostNL- pakketten
De bezorger van PostNL zal proberen het pakket bij de buren af te leveren. Wanneer dit is gebeurd zul je hier uiteraard een briefje in de bus van ontvangen met meer informatie. Wanneer dit niet is gelukt, zullen ze het op een ander moment nogmaals proberen of wordt het pakket naar een PostNL-punt in de buurt gebracht. Ten alle tijden wordt er een kaartje in de bus gedaan met alle informatie over jouw zending.
TransMission bezorgt de palletzendingen niet op zaterdag. Palletzendingen worden alleen bezorgd van maandag t/m vrijdag. (Wanneer je bijvoorbeeld op vrijdag besteld, zal het maandag worden geleverd.)
PostNL - pakketten
PostNL extra@home bezorgt niet op zaterdag. Deze zendingen worden alleen bezorgd van maandag t/m vrijdag. (Wanneer je bijvoorbeeld op vrijdag besteld, zal het maandag worden geleverd.)
PostNL - voor alle pakketjes.
TransMission - voor alle palletzendingen.
- (Meest voorkomend) Jouw bestelling wordt vanaf verschillende magazijnen verzonden. Dit komt omdat niet alles bij ons in het magazijn aanwezig was op het moment dat je had besteld. Je hebt hiervan als het goed is bericht gekregen via de mail.
- Tijdens het transport is er een pakketje kwijt geraakt. Helaas komt dit, zeker in piekperiode, wel eens voor. We gaan er alles aan doen zodat jij jouw bestelling zo snel mogelijk ontvangt. We gaan met de vervoerder achterhalen waar jouw pakketje is en zorgen dat dit wordt bezorgd. Mocht dit niet meer lukken, kunnen we (mits op voorraad) producten nasturen.
- Wij hebben een fout gemaakt tijdens het inpakken. Ook dit kan gebeuren. In dat geval hebben we het zelf in de hand en gaan we er alles aan doen het zo snel mogelijk te leveren.
Boven de €100,-: Gratis verzending.
Dit geld zowel voor Nederland als voor België.
Wanneer er zichtbare schade is aan de doos/omdoos van het product, is dit vaak tijdens het transport gebeurt.