Werkdagen tussen 09:00 en 17:00. Zaterdag tussen 10:00 en 15:00.

Meer weten
Veelgestelde vragen
Hier vind je een overzicht met veelgestelde vragen en de daarbij behorende antwoorden. Staat je vraag er niet tussen? Stel dan je vraag aan een van onze klantenservice medewerkers of productexperts. Zij staan klaar om je te helpen.
Veelgestelde vragen algemeen
Bij nagenoeg elke bestelling die je bij ons plaatst, zal je via de mail een track&trace code ontvangen om jouw bestelling te volgen. De informatie die op deze track&trace code staat is actueel. Heb je toch een vraag over jouw bestelling die onderweg is? Vraag het dan aan onze klantenservice.
Op elke productpagina staat weergegeven wat de levertijd is van het product. Bij het afronden van jouw bestelling, wordt in de winkelwagen de levertijd vertoond welke van toepassing is op jouw totale bestelling. In de basis kan je de levertijd aanhouden van het product met de langste levertijd.
Bij Dé Zomerspecialist worden alle bestellingen boven de €100 gratis bezorgd. Voor bestellingen onder de €100 wordt €6.95 in rekening gebracht.
Wanneer je product middels een bezorgafspraak wordt bezorgd of wanneer we het product komen installeren, kunnen er extra kosten aan verbonden zitten. Deze kosten worden altijd op voorhand weergegeven bij het afrekenen. Dit geldt zowel voor Nederland als voor België.
Ja, voor geselecteerde producten is dit mogelijk. Omdat een overkapping, spa of sauna een grote investering is, snappen wij dat je benieuwd bent naar een product voordat je de bestelling plaatst. Op de showroom-pagina vind je meer informatie over het maken van een afspraak en de locatie van de showroom.
Bij De Zomerspecialist willen we dat je helemaal tevreden bent met je aankoop. Mocht je toch besluiten om je bestelling te annuleren of te retourneren, dan helpen we je graag verder. Op de retourpagina vind je hoe je een retour aan kan vragen en welke voorwaarden hiervoor gelden.
Natuurlijk komt het voor dat je soms met vragen zit voordat je een aankoop bij ons doet. Hier hebben wij alle begrip voor en daarom staan wij je graag te woord. Ons team van professionals is te bereiken per telefoon, per mail en via Whatsapp. Kijk op de contactpagina hoe wij te bereiken zijn.
Het is erg vervelend wanneer een product niet naar wens bij je thuis wordt geleverd. Helaas komt het in een lang proces van magazijn tot bezorging wel eens voor dat een pakket is beschadigd of dat de inhoud onderweg kapot is gegaan. Wij vragen je ten alle tijden om contact met ons op te nemen wanneer dit probleem zich voordoet. Samen met jou gaan we altijd op zoek naar de juiste oplossing om het probleem op te lossen.
Een bestelling plaatsen kan direct via de website. Op elke product pagina kan je producten toevoegen aan de winkelmand, waarna je direct kan afrekenen of verder kan winkelen. Indien je meer producten wil bestellen is rechtsboven op de website de winkelmand terug te vinden waar de bestelling kan worden afgerond. Ook is het mogelijk om per mail of telefonisch een bestelling te plaatsen. Er zal dan een factuur worden aangemaakt, die betaald kan worden per betaallink of via het genoemde rekeningnummer op de factuur. Lees hier alles over hoe je bij ons een bestelling plaatst.